اخبار عمومی

امروز همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در همه شهرستان‌های استان اصفهان طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امروز هم‌زمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارش شهرستان فریدن نیز طنین‌انداز شد.

زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبستان دخترانه ایمان شهر داران با حضور فرماندار شهرستان فریدن، مدیر آموزش و پروش و جمعی از مسئولان شهرستان فریدن توسط فرماندار شهرستان به صدا درآمد و این مراسم هم‌زمان درهمه مدارس فریدن انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق(ع) دهه فجر را سرآغاز رهایی ملت ستمدیده ایران اسلامی بیان کرد و یاد و خاطر شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: گرامی داشت دهه فجر گامی در جهت تحکیم مبانی و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

بهرام وحدتی در ادامه با سئوال و جواب از دانش آموزان به مقایسه ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و وحدت، ایمان، شجاعت در پرتو رهنمودهای امام راحل را از مهم‌ترین علل پیروزی در انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: فساد اخلاقی و استبداد رژیم سابق وعدم توجه به اسلام و روحانیت زمینه ساز پیدایش انقلاب اسلامی شد و ایمان، اعتقاد مردم به خداوند، رهبری خردمندانه امام راحل و وحدت مردم انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان فریدن دارای 8هزار و 500 دانش آموز در 110 آموزشگاه است که تعداد یک‌هزار و 100 نفر فرهنگی در آن مشغول به تدریس و فعالیت هستند.

به گزارش فارس، به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سال‌روز ورود تاریخی امام خمینی(ره) نوای گلبانگ انقلاب در مدارس‌ خوروبیابانک طنین انداز شد.

این‌مراسم‌ با حضور مسئولان، معلمان‌ و دانش‌آموزان به صورت نمادین در دبیرستان‌ دخترانه هنر آیین شهر خور برگزار شد.

اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پخش سرود ملی از برنامه‌های آغازین مناسبتی‌ گلبانگ انقلاب در مدارس بود.

امسال در شهرستان خوروبیابانک 25 طرح عمرانی، خدماتی به مناسبت سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مراسم با حضور بیش از یک‌هزار و 700 دانش‌آموز در 45 آموزشگاه گرامی داشته شد.

منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
\یونان کوچک\ ایران + عکس
12 شهرستان اصفهان با مشکلات درمانی روبرو هستند
زلزله 7 ریشتری در راه است!
متن کامل سخنرانی رئیس جمهور در مجلس
\سال آینده پایه «دوم راهنمایی» نداریم\




برچسب ها : اخبار عمومی