اخبار عمومی

طباطبائی‌نائینی: هیچ طرحی بدون حضور اسد بحران سوریه را حل نمی‌کند

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه طرح جدید صلح برای پایان دادن به بحران 22 ماه سوریه در مراحل نهایی خود در سازمان ملل است، گفت:‌ هیچ طرحی بدون حضور اسد بحران سوریه را حل نمی‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ حمید‌رضا طباطبائی‌نائینی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس  ،ضمن اشاره به اینکه طرح جدید صلح برای پایان دادن به بحران 22 ماه سوریه در مراحل نهایی خود در سازمان ملل  است، به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)گفت: طی 22 ماه درگیری تروریست‌های مورد حمایت غرب در سوریه همواره طرح‌های از خارج از این کشور برای حل بحران ارائه می‌شد که نقطه مشترک تمام طرح‌های ارائه شده از سوی غرب همانا حذف بشار اسد بود.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکومت سوریه با اراده ملت این کشور پابرجاست، تصریح کرد: مردم سوریه با حمایت و پشتیبانی بی‌دریغ خود از نظام مشروع، قانونی و مردمی بشار اسد نشان دادند که هیچ طرحی بدون حضور اسد نمی‌تواند به آرامش سوریه کمک کند.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های که از سوی بیگانگان برای سوریه تهیه می‌شود قابلیت اجرا شدن ندارد، افزود: ملت سوریه انتظار دارند تا بیگانگان با کناره گیری از بحران سوریه راه را برای اعمال اراده آزاد این مردمان فراهم کنند چرا که یکی از دلایل طولانی شدن آشوب‌ها در کشور سوریه، دخالت غرب و اعراب مرتجع منطقه بوده است.
نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس توضیح داد: امروز ثبات نظام اسد تا به حدی است که رهبران نیروهای مخالف نیز با دراز کردن دست دوستی به سوی اسد این امر مهم را تایید می‌کنند.
گفتنی است؛ روزنامه الشرق الاوسط از طرح جدید سازمان ملل برای حل بحران سوریه خبر داد که بر اساس آن یک مجلس سنا با عضویت 140 نماینده به رهبری فاروق الشرع برای نظارت بر فرایند انتقال قدرت شکل خواهد گرفت. در این طرح هیچ جای برای اسد در نظر گرفته نشده است./

 منبع: خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
زنگ انقلاب از شرقی ترین تا غربی ترین مناطق اصفهان
\یونان کوچک\ ایران + عکس
12 شهرستان اصفهان با مشکلات درمانی روبرو هستند
زلزله 7 ریشتری در راه است!
متن کامل سخنرانی رئیس جمهور در مجلس




برچسب ها : اخبار عمومی