اخبار عمومی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:750 امدادگر این استان در 34 پایگاه، نوروز امسال به مسافران خدمت رسانی می کنند.
محسن مومنی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند امسال در تمام شعب، پایگاه ها و پست های هلال احمر استان آغاز می شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فراهم کردن تجهیزات جدید همراه با آموزش های لازم برای امدادگران از تمام شهرستانهای استان برای خدمات بهتر به مسافران نوروزی انجام شده است.

مومنی با اشاره به طرح راهنمایی مسافران در حوزه معاونت جوانان نیز گفت: در این طرح نیز 680 نفر در 45 پست راهنمایی مسافران نوروزی در جاده های استان مستقر هستند.

وی گفت:در هر پست نیز حدود دو تا سه نفر به مسافران نوروزی در زمینه هدایت مسیر در جاده های ورودی و خروجی استان خدمات ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان به طرح فرشتگان رحمت نیز اشاره و اظهار کرد: این طرح برای حمایت از نیازمندان تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی با اشاره به اقدامات درمانی جمعیت هلال احمر اصفهان نیز گفت: با کمک مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مجوز راه اندازی سه درمانگاه در نقاط مختلف استان صادر شده است که در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری آن خواهیم بود.

مومنی افزود: پنج پایگاه امداد و نجات بین شهری هم در مناطق مورچه خورت، تیران و کرون، نطنز، کاشان و سه راهی جندق آماده بهره برداری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
دریافت 6 میلیارد تومان اعتبار از سهم نیم درصد شهرداری ها
هیچ طرحی بدون حضور اسد بحران سوریه را حل نمی کند
زنگ انقلاب از شرقی ترین تا غربی ترین مناطق اصفهان
\یونان کوچک\ ایران + عکس
12 شهرستان اصفهان با مشکلات درمانی روبرو هستند




برچسب ها : اخبار عمومی