اخبار عمومی

طباطبایی نائینی: روز ملی فناوری هسته‌ای نماد اقتدار و استقامت ایران است

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دانش هسته‌ای ایران را دانشی بومی خواند و افزود: روز ملی فناوری هسته‌ای نماد اقتدار و استقامت ایران اسلامی است. 

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛ سیدحمیدرضا طباطبایی نائینی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به مناسبت 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای، به مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) گفت: دانشمندان ایران اسلامی در طول 10 سال گذشته به طور بارز تلاش مضاعفی برای دستیابی تهران به دانش هسته‌ای را به کار گرفته‌اند که دستاورد این تلاش‌ها حضور ایران در جمع کشورهای هسته‌ای جهان است.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، دانش هسته‌ای ایران را به طور کامل دانشی بومی خواند و افزود: دستیابی ایران به دانش هسته‌ای خلاف بسیاری از کشورهای دنیا بدون وابستگی به قدرت‌های سلطه‌گر دنیا و تنها به مدد دانش متخصصان جوان داخلی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دستیابی ایران به دانش هسته‌ای جهان را به حیرت انداخته است، تصریح کرد: دستیابی ایران به چرخه سوخت و تولید انرژی هسته‌ای عاملی شد تا امروز ( 20 فروردین ماه) در تقویم کشور به نام روز ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شود.
طباطبایی نائینی دستیابی ایران به دانش هسته‌ای را مایه مباهات خواند و تاکید کرد: دستیابی کشور به دانش هسته‌ای باعث ارتقاء جایگاه ایران در صحنه معادلات بین‌المللی شده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم روز ملی فناوری هسته‌ای را نماد اقتدار و استقامت ایران اسلامی خواند و یادآور شد: تمام موفقیت‌های ایران در علوم هسته‌ای در حالی به دست می‌آید که دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم و شیوه‌های مختلف تلاش می‌کردند تا از دستیابی ایران به دانش هسته‌ای جلوگیری کنند.
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تمام موفقیت‌های ایران را مرهون خون شهدا خواند و ادامه داد: با توجوه به جایگاه ایران در جامعه جهانی و خواست ملت ایران مبنی بر دستیابی به دانش هسته‌ای امیدواریم تا ایران اسلامی در چارچوب مذاکرات هسته‌ای هم با اقتدار پیروز شود و پیروزی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد./

منبع: خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
نائین نگین کویر بر انگشتری میراث ایران
در نوروز کجای ایران را بگردیم؟

اسقرار700نفرازامدادگران جمعیت هلال احمراستان اصفهان در نوروز
دریافت 6 میلیارد تومان اعتبار از سهم نیم درصد شهرداری ها
هیچ طرحی بدون حضور اسد بحران سوریه را حل نمی کند




برچسب ها : اخبار عمومی