اخبار عمومی

با حضور محرابیان در اصفهان صورت می‌گیرد

بازدید از 4 طرح مهر ماندگار/ افتتاح تونل سوم کوهرنگ تا پایان دولت دهم

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور از طرح‌های مهر ماندگار استان بازدید می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 8 هزار و 350 طرح در سه دوره سفر ریاست جمهوری به تصویب رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر 5 هزار طرح فعال در استان اصفهان داریم که از این تعداد 53 طرح در بخش طرح‌های مهر ماندگار در حال انجام است.

وی ادامه داد: در هماهنگی‌های به عمل آمده سعی شده است تا در نخستین فرصت در خصوص افتتاحیه این طرح‌ها اقدام شود؛ همچنین در کنار آن نیز سعی کردیم مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری کنیم که در سه دوره اخیر سفر وی به اصفهان 8 هزار و 350 طرح مصوب شد که از این تعداد 636 طرح در حال اجرا و 314 طرح معادل 38 درصد آن خاتمه یافته است.

*پایان 25 طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم

معاون عمرانی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز مصوبات سفر چهارم ریاست جمهوری ابلاغ نشده است، افزود: 25 طرح مهر ماندگار استان اصفهان معادل 47 درصد آن تا پایان دولت دهم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به طرح‌های مورد بهره‌برداری گفت: از جمله طرح‌های مهر ماندگار می‌توان به افتتاح بیمارستان‌های امام رضا (ع)، مرکز پیوند کلیه بیمارستان نور و علی اصغر (ع)، بیمارستان خور و بیابانک، بیمارستان چادگان و دهاقان اشاره کرد که تا پایان دولت دهم افتتاح می‌شود.

جمالی‌نژاد ادامه داد: کنارگذر غرب اصفهان، بیش از 190 کلیومتر آسفالت راه‌های روستایی و 35 طرح راه و شهرسازی از دیگر طرح‌های مورد هدف برای افتتاح تا پایان دولت دهم است.

*افتتاح 40 هزار واحد مسکن مهر

وی با تاکید بر اینکه 40 هزار واحد مسکن مهر در حال افتتاح است، اضافه کرد: در ارتباط با مسکن‌های مهر باید یادآور شوم که از همه امکانات زیربنایی و روبنایی برخوردار هستند.

گازرسانی به 60 روستای بالای 50 خانوار، افتتاح تونل سوم کوهرنگ و 10 طرح گردشگری از دیگر طرح‌هایی بود که جمالی‌نژاد به آن اشاره کرد و باور داشت که تا پایان دولت دهم افتتاح می‌شود.

*سفر محرابیان به اصفهان

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سفر قریب الوقوع محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور به اصفهان اشاره کرد و گفت: هفته آینده روز یکشنبه قرار است تا علی اکبر محرابیان رئیس ستاد طرح مهر ماندگار کشور برای بازدید از طرح‌های مهر ماندگار به اصفهان سفر کند و وضعیت پیشرفت آن را بررسی کند.

به گفته وی، در این سفر محرابیان از چهار طرح مهر ماندگار از جمله ورزشگاه نقش جهان، قطار شهری، باند دوم زرین شهر، شهرکرد و مرکز آزمایشگاه قطب غذا و دارو استان اصفهان همراه با هیئت رسانه‌ای بازدید می‌کند.

منبع:خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
جامعه پرستاری: وزیر باید عذرخواهی کند
روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار و استقامت ایران است
نائین نگین کویر بر انگشتری میراث ایران
در نوروز کجای ایران را بگردیم؟

اسقرار700نفرازامدادگران جمعیت هلال احمراستان اصفهان در نوروز




برچسب ها : اخبار عمومی