اخبار عمومی

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

پروژه‌های گازرسانی طرح مهر ماندگار اصفهان سال گذشته بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز استان سال گذشته به تعهدات خود در پروژه‌های مهر ماندگار عمل کرده و قرار شده دو نقطه باقی مانده بدون گاز استان نیز به سرعت گازکشی شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طغیانی در جمع مدیران استانی اظهار کرد: 23 هزار متر مربع شبکه‌گذاری و خط انتقال صورت گرفته است که بیش از 50 درصد آن در دولت نهم و دهم بوده است.

وی افزود: 225 شهر و روستا پیش از دولت نهم گاز دار بود و اکنون یک هزار و 300 شهر و روستا گاز دارند، چنانکه استان اصفهان بالاترین اجرای گازکشی روستا و شهر کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان نسبت به استان تهران 40 شهر گازدار شده بیشتر دارد، تصریح کرد: 99 درصد جمعیت استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: 7 هزار واحد صنعتی و تجاری گاز دارند و بیش از 150 جایگاه سی.‌ان‌.جی و 700 ایستگاه تحت فشار و یک میلیون 650 مشترک در استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند.

طغیانی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 200 میلیارد تومان برای گاز هزینه شده است، افزود: با وضعیت تورم کنونی اگر می‌خواستیم گازکشی کنیم رسیدن به چنین حجم گازکشی  ممکن نبود.

وی ادامه داد: در قالب مهر ماندگار 300 روستای اصفهان در سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: در کل کشور بالاترین گاز رسانی به بخش صنعت، گلخانه‌ها و کوره پزی بوده و نیز 32 شهرک صنعتی و 40 شهرک صنعتی جدید در استان اصفهان گازدار هستند.

وی ادامه داد: 30 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز استان سال گذشته به اتمام رسیده است که قرار شد دو نقطه بدون گاز خور و بیابانک نیز با قول وزیر نیرو از طریق خط یازدهم تکمیل و 104  شهر اصفهان گازدار شوند.

منبع:خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
بازدیداز4طرح مهرماندگار/افتتاح تونل 3کوهرنگ تاپایان دولت دهم
جامعه پرستاری: وزیر باید عذرخواهی کند
روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار و استقامت ایران است
نائین نگین کویر بر انگشتری میراث ایران
در نوروز کجای ایران را بگردیم؟




برچسب ها : اخبار عمومی