طباطبائی‌نائینی: سایت‌های مجازی و مطبوعات در آستانه انتخابات از تخریب و سیاه‌نمایی بپرهیزند

نایب رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس، با بیان اینکه رسانه‌‌های دولتی و غیردولتی باید به برگزاری انتخاباتی سالم و سازنده کمک کنند، گفت: سایت‌های مجازی و مطبوعات در آستانه انتخابات از تخریب و سیاهنمایی بپرهیزند.

حمید‌رضا طباطبائی‌نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه رسانه‌‌های دولتی و غیردولتی  باید به برگزاری انتخاباتی سالم و سازنده کمک کنند، توضیح داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پسندیده‌تر این است که نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی خود به شرح و تبیین برنامه‌ها و تدابیر برای حل مشکلات داخلی کشور بپردازند.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایت‌های مجازی و مطبوعات در آستانه انتخابات باید از تخریب و سیاهنمایی بپرهیزند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید چه در فضای مجازی و چه در مطبوعات و رسانه‌های مکتوب به نقد سازنده پرداخته و از تخریب دوری کنند چرا که این قبیل امور اعتماد مردم را خدشه دار می‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم، ادامه داد:‌ نباید همه مشکلات و مسایل را به گردن یک مسئول، یک حوزه یا یک بخش انداخت و با رجوع به گذشته به جای درس گرفتن از نقاط ضعف، به دنبال مقصر مشکلات امروز گشت.

وی گفت: رسانه ملی نیز در این عرصه مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند و باید ضمن حرارت بخشی به تنور انتخابات مسیر تبلیغات نامزدها را به منصفانه ترین شکل مدیریت کند.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: کاندیداها نیز باید در فرایند تبلیغات خود از حواشی و تخریب یکدیگر بپرهیزند چرا که قطع به یقین ملت ایران در دور یازدهم ریاست جمهوری به فردی که با فرهنگ تخریب وارد گود انتخابات شده رای نمی‌دهند./

منبع:خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر فرهنگی در این وبلاگ:
تشکیل شوراهای امربه معروف دراداره هاوکارخانجات استان اصفهان
ناشر مجله ارزشمند یغما
مرمت آب انبار تاریخی ابراهیم آباد در شهرستان خور و بیابانک
مرمت آرامگاه استاد حبیب یغمائی در شهرستان خوروبیابانک آغاز شد
مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد




برچسب ها : فرهنگی