فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 500 کیلو و 400 گرم، انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و گراس خبرداد و گفت در این رابطه سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت کامل بر روی فعالیت باندهای قاچاق دو دستگاه کامیون که تحت پوشش حمل ماهی منجمد قصد انتقال مواد مخدر را داشتند شناسایی و در یکی از ورودی‌های استان متوقف کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: در بازرسی از این دو خودرو، مقدار 215 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند کشف و ضبط و سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین ماموران یگان تکاوری و فرماندهی انتظامی شهرستان های مبارکه، خور و بیابانک و شهرضا طی چندین عملیات جداگانه دیگر نیز مقدار 285 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و... کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در عملیات های صورت گرفته، تعداد 12دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 15 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه قاچاقچیان برای انتقال و جابجایی مواد افیونی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه از پوشش های مختلف جاسازی استفاده کرده بودند، گفت: این در حالی است که ماموران پلیس استان اصفهان با استفاده از توانایی بالا و هوشمندی خود توانسته اند، دست قاچاقچیان را رو کرده و آنها را تحویل قانون دهند.

رییس پلیس مرکز استان خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات‌های انجام شده طی 24 ساعت گذشته، مقدار 500 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف، 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 18 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

منبع:ایلنا




برچسب ها : استان ها