برای دیدن کل مطالب انتخابات اینجا کلیک کنید

گفته شده بود دکتر حسین حسنی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی نیز در نماز جمعه این هفته حضور پیدا می کند، اما بنا به دلایلی حضور نیافتند. متن تشکر ایشان از مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک که در نماز جمعه امروز در بین نمازگزاران پخش شد از این قرار است:

باسمه تعالی
شماره: 128/90          تاریح 13/2/1390          پیوست: صلوات
مردم مومن و ولایتمدار شهرستانهای نائین و خور و بیابانک

باسلام و ادب؛

از خضور حماسی مردم شهرها و روستاهای خطه شهید پرور نایین و خور و بیابانک در انتخابات مجلس نهم که همراه با خیل عظیم مردم سراسر ایران اسلامی لبیکی جانانه به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای گفتند، صمیمانه قدردانی می کنم.توفیق خدمت بدون منت،عاشقانه و صادقانه به مردم که ولی نعمت ما هستند موهبتی است که بی شک شایستگی دستانی خدمتگزار و بی ادعا را می طلبد.

خداوند متعال را سپاس بیکران که قرعه این فال به مدت هشت سال بنام این کمترین افتاد و با انجام تکلیف از آزمون الهی حضور در عرضه انتخابات 12 اسفند سربلند بیرون آمدم.

همشهریان عزیز و موکلین بزرگوارم؛

بخاطر همراهی دلسوزانه و لطف بی دریغتان در طول این سالهای پرفراز و نشیب از شما کمال امتنان و سپاس را دارم و ضمن تقدیر و سپاس از همه داوطلبان عزیز و هواداران آنها که در این انتخابات بسیار حساس شرکت کردند، همه مردم خوب و نجیب این سامان را به ادامه فضای وحدت و وفاق و همدلی و حمایت از منتخب مردم جهت پیشبرد امور و حل مشکلات دعوت می کنم.

اینجانب بر عهد و پیمانی که بستم همچنان استوار و ثابت قدمم و خدمتگزاری شما مردم شریف و قدرشناس را در هر سنگری از سنگرهای خدمت به نظام والایمان را افتخار خود دانسته و می دانم.

مردم خوب و شایسته بهترینها؛

خالق یکتا و شما عزیزان نیک می دانید که در طول هشت سال خدمتگزاری در خانه ملت برای دفاع از نظام اسلامی، آرمانهای امام راحل "ره"و منویات مقام عظمای ولایت، نهادینه کردن فرهنگ خدمت بدون منّت،همراه با آرامش روانی و پرهیز از اختلافات و پیگیری مطالبات شما و خطه مظلوم نایین و خور و بیابانک خودم را وقف نمودم و در این راه با تحمل سختی ها و مشقّتها از هیچ کوششی دریغ نکردم و امید وافر و رجاء وائق دارم که مورد رضایت خداوند متعال و وجود نازنین حضرت ولیعصر "عج" و امام عزیز و سفر کرده و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی و شما مردم عزیز قرار گرفته باشد.

ضمنا از همه برگزار کنندگان این انتخابات پرشور، هیأت محترم اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای انتظامی، قضایی و اطلاعاتی صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

ضمن عرض تبریک به برادر گرامی جناب آقای طباطبایی جهت خدمت در سنگر مقدس مجلس شورای اسلامی از همه داوطلبان و مردم دوست داشتنی شهرستانهای نایین و خوروبیابانک انتظار دارم با حمایت همه جانبه از ایشان به توسعه همه جانبه شهر و دیارمان شتاب بیشتری ببخشند.

عزیزان دلم؛ به حمایتهای بی شائبه و خالصانه تان از برادر کوچک خود و به همسنگری جوانان شهیدتان در دوران دفاغ مقدس افتخار می کنم. کرامت بلندتان را ارج می نهم و در آستانه سال جدید بهاری پر نشاط و سالی سراسر بهرورزی و سلامتی قرین توفیق و افتخار برایتان آرزو می کنم.

خداوندا سایه بلند پایه مقام عظمای ولایت را تا ظهور دولت یار مستدام بدار.

برادر کوچک شما، دکتر حسین حسنی
خادم مردم شریف شهرستانهای نایین و خوروبیابانک
در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی




برچسب ها : انتخابات