اخبار عمومی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واحدهای مختلف ناحیه گاز رسانی نایین بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات پرسنل این ناحیه به گفتگو در مورد نحوه? خدمات رسانی مطلوب و مسئولیت‌های مرتبط با هر واحد پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واحدهای مختلف ناحیه گاز رسانی نایین بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات پرسنل این ناحیه به گفتگو در مورد نحوه? خدمات رسانی مطلوب و مسئولیت‌های مرتبط با هر واحد پرداخت. در این دیدار رئیس اداره گاز ناحیه نائین علاوه بر طرح مشکلات و چالش‌های موجود دراین ناحیه به تشریح عملکرد اداره گاز نائین و سایر ادارات تابعه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان وی گفت: در حال حاضر از تعداد 11شهر تابعه، 7 شهر نایین، بافران، نیک آباد، ‌محمد آباد نصرآباد، حسن آباد و اژیه گازرسانی شده و 4 شهر انارک، خوروبیابانک، فرخی و جندق نیزدر مراحل بررسی و برنامه ریزی است.

محمد برین اضافه کرد: مقرر گردیده4 شهر مذکور با اجرای خط یازدهم سراسری انتقال گاز، تحت پوشش این نعمت طبیعی قرار گیرند.

وی در خصوص گازرسانی به روستاهای این ناحیه افزود: از 270 روستای تابعه این اداره، 162 روستا گازرسانی شده است.

برین، شمار مشترکین ناحیه نائین را بالغ بر 267 هزار و 61 مشترک عنوان کرد و گفت: از این تعداد 16هزار و 906 مشترک شهری و 9هزار و 852 مشترک روستایی هستند.

رئیس اداره گاز ناحیه نائین در ادامه کل شبکه گازرسانی در این ناحیه را بیش از 1هزار و256 کیلومتر برشمرد و تصریح کرد: از این میزان بیش از 384 کیلومتر شبکه شهری و بیش از 871کیلومترشبکه روستایی است.

وی همچنین تعداد کل علمکهای موجود در این شهرستان را بالغ بر 23هزار و 201 مورد عنوان کرد و گفت: در این ناحیه27 ایستگاهCGS، CGS\TBS و TBS و 45 ایستگاه صنعتی مستقر است.

وی از اجرای 4 پروژه گازرسانی در سطح ناحیه نایین خبر داد و افزود: اجرای 53 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 1000 مورد انشعاب فولادی و پلی اتلین، گازرسانی به روستاهای نصرآباد، ورپشت، ورچم، راحت آباد، ‌مازمهرآباد، مازمهرآبادچه، پیرکان و هیود و همچنین گازرسانی به 35 واحد مرغداری و طراحی و بازاریابی جهت گازرسانی به 7 واحد صنعتی از قبیل کارخانه‌های کاشی از برنامه‌های مهم امسال در این ناحیه است.

در این بازدید چیدمان مناسب فضای اداری و نظم و انضباط موجود در این اداره از موضوعاتی بود که مورد توجه و اعلام رضایت مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان قرار گرفت.

منبع: ایلنا

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:
چهارشنبه اول ماه رمضان است
خرید و فروش فیش حج از سوی بنگاه ها غیرقانونی است
پروژه های گازرسانی طرح مهر ماندگار اصفهان...
بازدیداز4طرح مهرماندگار/افتتاح تونل 3کوهرنگ تاپایان دولت دهم
جامعه پرستاری: وزیر باید عذرخواهی کند




برچسب ها : اخبار عمومی