از تعداد کل مشترکان انرژی برق در استان اصفهان، 951 هزار نفر خانگی، 29 هزار مشترک عادی، 26 هزار نفر کشاورزی، 14 هزار مشترک صنعتی و 41 هزار تجاری هستند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان اصفهان تعداد مشترکان برق در استان اصفهان تا پایان سال گذشته را یک میلیون و 172 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد کل مشترکان انرژی برق، 951 هزار نفر خانگی، 29 هزار مشترک عادی، 26 هزار نفر کشاورزی، 14 هزار مشترک صنعتی و 41 هزار مورد تجاری هستند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شریفی بیشترین مشترکان این شرکت را در شهرستان کاشان با بیش از 154 هزار نفر و کمترین را در شهرستان خور و بیابانک با 10 هزار نفر معرفی کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال 15 هزار مشترک جدید نیز به جمع استفاده کنندگان از انرژی برق در شبکه توزیع استان اصفهان اضافه شده است.

وی از تعداد کل مشترکان انرژی برق، 951 هزار نفر را خانگی، 29 هزار مشترک عادی، 26 هزار نفر کشاورزی، 14 هزار مشترک صنعتی و 41 هزار نفر را تجاری دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی شرکت به روز بودن زمان نصب انشعابات است.

وی از پذیرش 65 هزار و 520 مشترک جدید در سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد مشترکان برق در استان اصفهان تا پایان سال 91 به یک میلیون و 172 هزار نفر رسید.

معاون فروش مشترکان شرکت برق استان با اشاره به ارزیابی ادارات کل زیر مجموعه شهرستانی در 4 شاخص کلی گفت: این شاخص‌ها شامل متوسط زمان واگذاری انشعاب، نسبت انشعاب نصب شده به فروخته شده، متوسط زمان ایجاد سابقه عادی و متوسط ایجاد سابقه دیماندی است که برای بهبود عملکرد کارکنان در این بخش‌ها، سال گذشته 390 ساعت آموزش برای کارکنان خدمات مشترکان شهرستان‌ها برگزار شد.

منبع: ایلنا

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر استان ها در این وبلاگ:
بلوند یک میلیون دلاری
دو کانون بحران فرسایش اصفهان را تهدید می کند
درآینده نزدیک؛4نقطه جدیدبارگیری در راه آهن شرق ایجاد می شود

کشف 500 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در اصفهان
مطلب دیگری موجود نیست




برچسب ها : استان ها