برای دیدن کل مطالب هواشناسی اینجا کلیک کنید برای دیدن کل مطالب استان ها اینجا کلیک کنید

در برخی مناطق سواحل دریای خزر، ابرناکی، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود. در این مدت گرد و خاک تهران را فرا می گیرد و شاهد افت دما خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه گرد و خاک تهران را فرا می‌گیرد، از کاهش دما در پایتخت خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا روز دوشنبه، گفت: بر این اساس در برخی مناطق سواحل دریای خزر، ابرناکی، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک در برخی مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا روز دوشنبه به تناوب ادامه خواهد داشت، گفت: در عین حال در برخی مناطق استان‌های تهران، سمنان، قم، مرکزی، شمال اصفهان، ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد همراه با گرد و خاک رقیق موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده یا رعد و برق پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در روز یکشنبه استان‌های خوزستان و قم با حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و اردبیل با حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

منبع: شبکه خبر

*****

مروری بر مطالب اخیر استان ها در این وب سایت:
تاسیس مرکز تحقیقات شتر در اصفهان یک ضرورت است
اصفهان رتبه دوم پرورش شترمرغ در کشور/ افزایش 10 درصدی
آبرسانی سیار به 240 روستای استان اصفهان
دمای اصفهان افزایش پیدا می کند
جمعیت اصفهان به سمت سالمندی پیش می رود




برچسب ها : هواشناسی برچسب ها : استان ها