برای دیدن کل مطالب اخبارعمومی اینجا کلیک کنید

ایران اسلامی امروز با لبیک به ندای جاودانه امام خمینی ( ره)، با ملت مظلوم فلسطین عهدی دوباره می بندد . مسلمان جهان نیز در روز جهانی قدس با برپایی راهپیمایی‌های کوبنده و پرشور رهایی سرزمین فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد می زنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همزمان با سراسر ایران اسلامی ، مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده در 80 کشور جهان به مناسبت روز قدس ضمن برپایی راهپیمایی‌های با شکوه،  همصدا با ملت مظلوم فلسطین، علیه جنایات رژیم ضد بشری صهیونیستی فریاد اعتراض سر می دهند.

راهپیمایی روز قدس در ایران باشکوه‌ تر از سال‌های پیش با حضور گسترده و پرشور امت مسلمان و روزه دار در 770 شهر کشور برگزار می‌شود.

این مراسم در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسیرهای نه‌گانه به سمت محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

سخنران مراسم روز قدس محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور و خطیب جمعه حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی خواهند بود.

گفته می‌شود که 2900 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی مراسم روز قدس را در سراسر کشور پوشش خبری خواهند داد.

به همین مناسبت، شخصیت‌های برجسته مذهبی و سیاسی، احزاب و تشکل‌ها،نهاد‌های انقلابی، سازمان‌ها و جمعیت‌ها و تشکل‌های مدافع حقوق ملت ستمدیده فلسطین با صدور اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های جداگانه، ضمن اعلام انزجار از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس و نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان،از تمامی احاد ملت خواسته اند با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی ملت قهرمان ایران را به رخ جهانیان کشیده و بار دیگر حمایت خود را از آرمان مقدس فلسطین به نمایش بگذارند.

همچنین اقلیت‌های مذهبی نیز اعلام کرده‌اند که همپای امت مسلمان و روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت گسترده خواهند داشت.

گلستانی مرجع دینی یهودیان در ایران با اعلام انزجار از برخورد وحشیانه رژیم صهیونیستی با مسلمانان فلسطین گفته‌است: از تمام یهودیان ایران برای حضور یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کنیم و برائت خود را از اعمال غیر انسانی رژیم صهیونیستی اعلام می داریم.

رایمون شاهین و سهرابی نمایندگان مسیحیان و  زرتشتیان شیراز نیز با اعلام پیروی از فرامین حضرت  امام خمینی (ره) مبنی بر حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس گفته‌اند: همه ما اقلیتهای مذهبی دوشادوش دیگر مسلمانان برای دفاع از مظلومیت مسلمانان فلسطین روزجمعه به صحنه خواهیم آمد و متحد و یکپارچه  اعتراض خود را نسبت به جور و ستم رژیم صهیونیستی علیه مظلومان فلسطین به گوش جامعه جهانی خواهیم رساند.

در نقاط دیگر جهان نیز مسلمانان روزه‌‌‌دار به مناسبت روز جهانی قدس در صفوف متحد، ضمن برپایی راهپیمایی‌های گسترده و باشکوه،حمایت خویش را از مقاومت ملت مظلوم و تحت ستم فلسطین اعلام داشته و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش بویژه آمریکای جهانخوار را محکوم خواهند کرد.

منبع: شبکه خبر

*****

مروری بر مظالب اخیر اخبار عمومی در این وب سایت:
نشانی از علائم آخرالزمان/ عکس
گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم
کشیدن چادر یک محجبه در تهران
اجرای 4پروژه بزرگ گازرسانی در ناحیه شهرستان نائین
چهارشنبه اول ماه رمضان است




برچسب ها : اخبار عمومی