نماینده مردم شهرستان های نایین, خور و بیابانک گفت: مقاومت تنها راه پیروزی است و یکی از مصادیق مقاومت راهپیمایی روز قدس در ایران و دیگر کشورهای اسلامی است.

به گزارش ایرنا از نایین، "سید حمیدرضا طباطبایی" روز جمعه در سخنرانی روز جهانی قدس در محل امامزاده سلطان سید علی(ع) نایین اظهار داشت: از شعائر دین مبین اسلام به عنوان اصلی انکار ناپذیر، حمایت از مظلوم و مخالفت با ظالم و ستم است.
نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک اضافه کرد: کمک به مظلوم و مقابله با ظالم، یک تئوری مهم و خدشه ناپذیر در دین مبین اسلام و در مذهب شیعه است و این موضوع چرایی حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین را در خود نهفته دارد.
نماینده مردم نایین گفت: برای تشکیل مشروع یک کشور، چهار رکن دولت، جمعیت دایمی، سرزمین و کنترل موثر است.
وی افزود: استقرار صهیونیست ها در یک کشور اسلامی یک حرکت غاصبانه است و در سابقه این ارض مقدس ، هیچگاه صهیونیست‌ها ساکن و جمعیت پایدار این منطقه نبوده‌اند و حتی در تاریخ این سرزمین آنان لحظه‌ای مالکیت نداشته اند.
وی اضافه کرد: در بحث کنترل موثر جمعیتی و حکومتی نیز این حکومت بدون رای و اراده مردم به قدرت رسیده و خودکامه و دیکتاتور است.
نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس بیان داشت: یک رکن دیگر حکومت، رعایت حقوق بشر است که صهیونیست ها چیزی جز ذلت، خباثت، ظلم و نقض حقوق بشر نداشته اند.
طباطبایی گفت: بهترین راه حل قضیه فلسطین طبق رهنمودهای معظم له مبتنی بر چند اصل بازگشت آورگان مظلوم فلسطینی به اراضی اشغالی و برگزاری رفراندم آزاد و تعیین تکلیف اشغالگران است که رژیم سفاک صهیونیستی هیچگاه این پیشنهادات منطقی را نپذیرفته است.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ
استان اصفهان رنگ مقاومت گرفت
نگرانی از وجود یک ادوکلن مرگبار در بازار
ساعت شروع کار ادارات اصفهان، هفت صبح خواهد بود
راه اندازی 2 دانشگاه علمی ـ کاربردی فنی و حرفه ای در اصفهان
تخفیف ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان




برچسب ها : اخبار عمومی