فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: خبرنگاران باید واقعیت ها را آنگونه که هست منعکس کنند نه انگونه که می خواهند.

به گزارش کمیته خبر ورسانه  گروه مشاوران جوان ،حسن فیروزی ظهر دیروز در جلسه هم اندیشی خبرنگاران عرصه مجازی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به این موضوع افزود : امروزه هیچ کس نمی تواند وجود رسانه ها را انکار کند.
وی گفت: وبسایت ها و وبلاگهای این شهرستان توانسته اند وقایع و رویدادهای مهم را اطلاع رسانی نمایند و خوشبختانه جایگاه خوبی را دراستان به خود اختصاص داده اند
فرماندار شهرستان خوروبیابانک ادامه داد : مطرح شدن مشکلات در این فضا که دسترسی همگان حتی در دورترین کشورهای جهان به آن آسان می باشد امری پسندیده است تا نشان دهیم آزادی بیان در کشور پهناور ایران وجود دارد ولی بایدسعی کنیم از سیاه نمایی در این خبرها بپرهیزیم.
حسن فیروزی تصریح کرد :شناسایی و معرفی مناطق مختلف شهرستان در زمینه های تاریخی ،جغرافیایی،اقتصادی و اجتماعی و همچنین شناسایی نخب شهرستان وظیفه خبرنگاران است و باید در این راستا نیز گام برداریم.
وی افزود : خبرنگاران شهرها و روستاها با یکدیگر متهد باشند تا بتوانیم حساسیت های شهری و روستایی که در همه جا وجود دارد را کاهش دهیم.
فیروزی به ایجاد کمیته خبر و رسانه گروه مشاوران جوان فرمانداری اشاره نمود و گفت:امید واریم این کمیته هر چه سریعتر جایگاه خود را در جامعه خبری شهرستان پیدا کند.
در ابتدای این جلسه سید محمود علوی مشاور جوان فرمانداری  ضمن تشکر از فرماندار محترم شهرستان خووربیابانک به خاطر حمایت از این کمیته  به ارائه گزارشی از جلسات برگزار شده  پرداخت و افزود: مدیران وبسایت ها ووبلاگهای این شهرستان با برخی مشکلات رو به رو هستند که امید واریم با حمایت های مالی و معنوی که از جانب مسئولین صورت خواهد گرفت بتوانند در راستای تقویت اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر مردم ومسئولین گام بردارند


در این جلسه مصوباتی همچون ایجاد یک اساس نامه به منظور هدف مند شدن کار کمیته خبر و رسانه ، طراحی کارت خبرنگاری ویژه کمیته خبر ورسانه ، برگزاری نشست های خبری با مسئولین محترم ادارات ،ابلاغ برنامه های مختلف سطح شهرستان به کمیته از جانب فرمانداری  و آموزش های حضوری ومجازی برای اعضای کمیته به تصویب جمع حاضر در جلسه رسید.
همچنین در مورد تشکیل سایت جامع شهرستان نیز بحث و گفتگو شد.
کمیته خبر ورسانه گروه مشاوران جوان فرمانداری از ابتدای شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز نموده است و همکنون وبسایت های برات،خورنیوز،نسیم خور،پایگاه خبری خور، فروی نیوز،لابی نیوز وجندق دات کام و همچنین وبلاگ های پیام خور ،کویر نگین اصفهان ،فروی نگار و کانون مهرجان اعضای تشکیل دهنده این کمیته هستند.
لازم به ذکر می باشد که دیگر سایت ها و وبلاگهای شهرستان در هر زمینه و جایگاهی می توانند با ارسال یک پیامک به شماره 30006179787776 با ارسال نام و مشخصات رسانه خود عضو کمیته خبر و رسانه شهرستان خوروبیابانک شوند و از خدمات این کمیته بهره مند گردند./
منبع: خور نیوز

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر خور در این وبلاگ
ارتقاء دادگاه بخش شهرستان خوروبیابانک به دادگستری
سیرک بزرگ شاهین بختیاری در خور
رژه موتوری بسیجیان شهر خور
برپایی مراسم سوگواری حضرت علی (ع) در مسجدالنبی خور
خور نیوز داغ تر از همیشه




برچسب ها : خور