اخبار شهرستان

فرماندار خور و بیابانک: دشمن همواره در کمین براندازی انقلاب و ولایت است.

حسن فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان‌کرد: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمن دست از توطئه برنداشته و همواره در طراحی نقشه‌های شوم خود است.

وی با اشاره به فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فتنه گفت: ولایت فقیه به عنوان دیده‌بان اصلی نظام بارها جریان فتنه و تفرقه افکنی دشمنان را گوشزد کرد که با بیداری ملت ایران و هوشیاری و رهبر انقلاب جریان فتنه خنثی شد.

فرماندار خور و بیابانک افزود: در سال 88 عده‌ای، خام دسیسه‌های فتنه‌گران شدند و با وعده پیروزی و سرنگونی نظام آشوب برپا کردند.

وی ادامه داد: در روز نهم دی‌ حضور میلیونی ملت ایران این آرزوی سرنگونی نظام را برای همیشه بر دل فتنه‌گران نهاد و سران و حامیان آنها را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

فیروزی افزود: با وجود تمامی هجمه‌های فراوان از سوی دشمنان، ملت ایران با پیروی از منویات هوشمندانه رهبر انقلاب همچنان پایبند به شعائر دینی و حافظ ارزش‌های والای امام راحل(ره) و دفاع مقدس هستند.

وی یادآور شد: حضور پرشور مردم در نهم دی تحول عظیم و بنیادی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

فرماندار خور و بیابانک اضافه کرد: هر گاه دشمنان خواستند نقشه‌های از پیش طراحی شده خود را در جهت براندازی نظام عملی کنند با بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه ملت ایران خنثی شد.

وی تاکید کرد: دشمن همیشه در کمین بوده و برای حذف ولایت و رهبری و کمرنگ جلوه دادن ‌عزت و اقتدار ملت و ایران اسلامی به فکر توطئه و فتنه انگیزی است.

فیروزی اضافه کرد: وحدت، اتحاد و انسجام ملت ایران در روز نهم دی پاسخی شجاعانه و دندان شکن را به دشمنان داد و این اطاعت پذیری از ولایت و رهبری رمز موفقیت ملت ایران است.

منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار شهرستان در این وبلاگ:
بارش نخستین برف زمستانی در دل کویر خور و بیابانک
شهرستان خوروبیابانک، راهکارها –چالشها – مسیر توسعه
هیئت کوهنوردی شهرستان خوروبیابانک به عنوان برترین هیئت
اقامتگاه های بوم گردی به گرفتن مجوز کسب از اتحادیه ی ...
ایجاد کارگاه های برش کوپ سنگ در کنار معادن




برچسب ها : اخبار شهرستان