در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب می کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  تلنا:در عالم موبایل بازهای حرفه ای، دو اصطلاح تک زنگ زدن و تک زنگ گرفتن وجود دارد. تک زنگ زدن رونق زیادی دارد اما تک زنگ گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب می کنند.

اگر می خواهید زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ می خورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!
برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید و می توانید با استفاده از منوی استفاده کنید
Settings > Connection > GPRS
سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد. در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس). با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
با اجرای این کار چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده می شود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
راه دیگری برای مطلع شدن از زنگ خوردن گوشی و یا آمدن SMS قبل از وقوع آن این است که اگر وقت زیادی را پای رایانه خود می گذرانید کافی است گوشی خود را نزدیک اسپیکر رایانه قرار دهید ، همیشه چندی ثانیه قبل از زنگ خوردن آن متوجه وقوع آن خواهید شد .این ترفند ساده بر روی تمامی گوشیهای موبایل عمل خواهد کرد.

منبع: بولتون نیوز

*****



برچسب ها : خواندنی ها و دیدنی ها