اخبار شهرستان

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک گفت: در حال حاضر 124 دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد قرار دارند که از تسهیلات و خدمات فرهنگی این نهاد برخودار هستند.

محمود جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از همکاری و همدلی مسئولان و مردم شهرستان اظهار خرسندی کرد و افزود: رمز موفقیت فعالیت‌های کمیته امداد همدلی و وحدت این نهاد در خوروبیابانک است.

وی ادامه داد: بی‌تردید این جوانان و نوجوانان در آینده با پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهند کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک افزود: در حال حاضر از مجموع 45 دانشجو زیر پوشش 27 نفر پسر و بقیه دختر هستند که 33 نفر در خارج از شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی همچنین تعداد دانش آموزان تحت پوشش را 79 نفر بیان کرد و گفت: از این مجموع 44 نفر پسر و بقیه دختر هستند و هم اکنون  10 نفر از دانش آموزان مقطع تحصیلی متوسطه از کلاس‌های آموزشی کنکور استفاده می‌کنند.

جلالی معرفی دانش‌آموزان به مراکز قرآنی و کانون‌های فرهنگی و پرداخت هزینه تحصیل و پیگیری امور تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و اعزام جمعی به اردوهای زیارتی و سیاحتی از اقداماتی بود که مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوروبیابانک بیان کرد.

وی در ادامه از رشد 26درصدی کمک نیکوکاران به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: نیکوکاران و حامیان طرح اکرام کمیته امداد خوروبیابانک افزون بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال از ابتدای امسال به مددجویان تحت حمایت کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوروبیابانک افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 26درصدی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها از سوی نیکوکاران در قالب صدقات و کمک‌های خاص و حامیان طرح اکرام به کمیته امداد خوروبیابانک اهدا شده است.

جلالی اضافه کرد: هم اکنون تعداد 928 نفر مددجو شامل 531 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان هستند.

وی بیشترین مددجویان تحت پوشش این نهاد را از شهرهای خور، جندق و فرخی بیان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار شهرستان در این وبلاگ:
اولین یادواره بزرگ شهدا در شهرستان خوروبیابانک
نجات دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات عروسان
توزیع شیر در مدارس
در گردهمایی شوراها و دهیاران در روستای مصر
دشمن همواره در کمین براندازی انقلاب و ولایت است




برچسب ها : اخبار شهرستان