اخبار شهرستان

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: 25 پروژه آماده بهره‌برداری با ارزش ریالی 72 میلیارد و 406 میلیون ریال در شهرستان خور و بیابانک در دهه فجر جاری بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهدی جمالی‌نژاد در بازدید یک روزه‌ای که به شهرستان خور و بیابانک داشت، از نزدیک در جریان روند اجرا و تکمیل پروژه‌های این شهرستان قرار گرفت.

وی با تاکید به لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های زیربنایی این شهرستان افزود: دهه فجر امسال فرصت خوبی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی اساسی در شهرستان خور و بیابانک است.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: 37 پروژه عمرانی در این شهرستان در شرف اجرا است که برخی از این پروژه‌ها در دهه فجر جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به 25 پروژه آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال، گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها 72 میلیارد و 406 میلیون ریال است.

جمالی‌نژاد گفت: دستگا‌ه‌های ورزش و جوانان، بهداشت و درمان،راه و شهرسازی، میراث و فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها بیشترین پروژه‌های عمرانی در این شهرستان را دارند.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های این شهرستان تصریح کرد: استخر سرپوشیده خور، سالن ورزشی چاه ملک، سالن ورزشی مهرجان، بیمارستان 32 تختخوابی خور،اورژانس جاده‌ای خور، بیمارستان 10 تخته خوابی‌ جندق از جمله این پروژه‌ها است.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همچنین ساختمان فرمانداری شهرستان، مسکن مهرخور، ساختمان دانشگاه پیام نور،دانشگاه علمی کاربردی خور، مجموعه رفاهی سه راهی جندق، ساختمان کتابخانه خور، پارک لاله جندق، راه بیاضه، حاجی آباد تکمیل ناحیه صنعتی خور را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری این شهرستان برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار شهرستان در این وبلاگ:
124 دانش آموزودانشجو زیر پوشش کمیته امداد خوروبیابانک هستند
اولین یادواره بزرگ شهدا در شهرستان خوروبیابانک
نجات دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات عروسان
توزیع شیر در مدارس
در گردهمایی شوراها و دهیاران در روستای مصر




برچسب ها : اخبار شهرستان