خبرگزاری فارس: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز چهارشنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.
خجسته نماینده همدان به وزیر امور اقتصاد و دارایی پیرامون ضعف مدیریت در کنترل قیمت ارز و جلوگیری از قیمت اقلام و کالاهای اساسی تذکر داد.
ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در خرید تضمینی برگ سبز چای و حل مشکل کارخانه‌داران و به وزرای امور اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از واردات خودروهای لوکس جهت حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تذکر داد.
دستغیب نماینده شیراز به وزیر راه و شهرسازی پیرامون ضرورت مقاوم‌سازی مسکن‌ روستایی، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدام لازم در خصوص وارد کردن محصولات ارگانی در سبد معرفی خانوار تذکر داد و خواستار توضیح وزیر نیرو پیرامون علت عدم توجه مسئولان به نوسازی شبکه‌های فرسوده آب شد.
برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص ضعف مدیریت در اداره دارایی‌ استان اردبیل تذکر داد.
عمرانی نماینده سمیرم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون عدم پوشش مخابره‌ای در اغلب روستاها و جاده‌های شهرستان سمیرم تذکر داد.
فیروزی نماینده نطنز و بخش قمصر به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از سرقت احشام در شهرستان نطنز و بادرود تذکر داد.
شریعتی نماینده بهبهان به وزرای امور اقتصاد و دارایی و نفت پیرامون جلوگیری از تعطیلی پالایشگاه گاز بیدبلند سپهر 2 تذکر داد.
لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران تذکر داد.
قادری نماینده شیراز به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیرامون تسریع در حل مشکلات شهرک کوثر نیروی هوایی شیراز تذکر داد.
بزرگواری نماینده کهکیلویه به رئیس‌ جمهور در خصوص دستور اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص حذف و فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه یافته تذکر داد.
هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به رئیس‌ جمهور در خصوص پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا و حق مرزی به کارکنان استان هرمزگان و به وزیر امور اقتصاد و دارایی پیرامون اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش وام مسکن مهر به مبلغ 300 میلیون ریال در استان هرمزگان تذکر داد.
رزم نماینده کرمانشاه به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از واردات ذرت دانه‌ای به کشور تذکر داد.
نوری نماینده شوش خواستار توضیح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم اجرای مصوبات سفز استانی هیئت وزیران در راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی شوش دانیال (ع) تذکر داد.
آشوری نماینده فومن به وزیر نیرو پیرامون تسریع در انجام مناقصه طرح احداث سد لاسک شهرستان شب تذکر داد.
حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار به وزیر بهداشت در خصوص تجهیز بیمارستان شهدا و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی پل‌سفید شهرستان سوادکوه تذکر دادند.
بخشایش، طباطبایی و نیروی نمایندگان اردستان، نائین، خور و بیابانک و نطنز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در ترمیم آسفالت بزرگراه کاشان ـ بادرود ـ اردستان نائین تذکر دادند.
تابش، مصباحی‌مقدم، مطهری، قاضی‌پور، محجوب، سبحانی‌فر، نادران، جعفرزاده، دستغیب، موسوی لارگانی، امیری،‌ حیدری،‌ املشی،‌ توکلی، عزیزی، جلیلی، جعفری، خلخالی، قاضی‌زاده، هاشمی، آشوری، پورمختار، فتاحی، زارعی، بیگی، رجایی، اسدی و جهانگیرزاده نمایندگان کشور به وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور خارجه در خصوص پیگیری دریافت غرامت عدم تهدید سامانه موشکی S300 از کشور روسیه برای پاسخ قاطع به اظهارات غیرمسئولانه مسئولان کشور روسیه تذکر دادند.
تابش، رجایی، قاضی‌پور، فتحی‌پور، حسینیان، مصباحی‌مقدم، فتاحی، اسدالهی، موسوی لارگانی، هاشمی، آقایی، جلیلی، محمدی، جهانگیرزاده، زارعی، نوباوه، زمانیان، جعفری، ثروتی، اسفنانی، اسدی، بزرگواری، ندیمی، عزیزی، لاهوتی، هاشمی نخل، محجوب، بشیری، سبحانی‌فر، قاضی‌زاده، هاشمی، املشی، جعفرازده، دستغیب، منظره توکلی، عزیزی، پورمختار، بیگلری، آشوری، شوشتری و حیدرپور به وزیر دادستری در خصوص تسریع در تعقیب و برخورد قضایی با عاملان قتل سرمحیط‌بان منطقه لشکر شهرستان ملایری تذکر دادند.
عثمانی نماینده بوکان به وزیر نفت در خصوص حل مشکل گازرسانی شهرستان بوکان و به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در ترمیم جاده سد شهید کاظمی بوکان تذکر داد.
حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص تسریع در پاکسازی کامل میادین مین در مرزهای شهرستان قصرشیرین، به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حل مشکلات ناشی از اقدامات اداره‌کل شیلات کرمانشاه، به وزیر نفت در خصوص تسریع در اجرای طرح گازرسانی شهرستان قصرشیرین سرپلذهاب، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی کشاورزان شهرستان سرپل ذهاب تذکر داد.
پیرمؤذن نماینده اردبیل به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع و تشویق در صادرات محصولات مازاد سیب‌زمینی تذکر داد.
هاشم‌زهی نماینده نهبندان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در حل مشکلات کشاورزان ناطق نهبندان و سربیشه استان خراسان جنوبی تذکر داد.
عالی نماینده زابل خواستار توضیح وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص علت عدم اجرای طرح خانه کبدی سیستان، بررسی علل افت کمی و کیفی کشتی کبدی قهرمانی سیستان، علت عدم اجرای طرح خانه کشتی زابل و علت انتصاب مدیران غیرورزشی شد و در ارتباط با تسریع در اجرای طرح استخر آقایان زابل، تسریع در اختصاص اعتبارات ورزش کبدی سیستان تذکر داد.
سنایی نماینده نهاوند به وزیر بهداشت پیرامون تسریع در بازسازی ساختمان‌های مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی نهاوند و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تأمین کادر بهداشتی و درمان درمانگاه تأمین اجتماعی نهاوند تذکر داد.
نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح احداث بیمارستان قرچک تذکر داد.
عزیزی فارسانی نماینده فارسان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون تسریع در حل مشکلات تلفن ثابت و همراه روستای صالح شهرستان کوهرنگ و به وزیر نیرو پیرامون تسریع در پرداخت مطالبات مردم منطقه بیرگان ناشی از فروش املاک مسکونی و زراعی جهت احداث سد تذکر داد.
جدگال نماینده چابهار به رئیس ‌جمهور پیرامون جذب نیروهای غیربومی توسط مدیریت عامل منطقه آزاد شهرستان چابهار تذکر داد.
فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر ارتباطات و فناری و اطلاعات در خصوص جلوگیری از اجرای طرح تعدیل نیروی کارگزاران مخابرات استان فارس به ویژه فیروزآباد، قیروکازرین و فراشوند تذکر داد.
سجادی نماینده فریمان و سرخس به وزیر راه و شهرسازی پیرامون اجرای مصوب هیئت وزیران در خصوص انتقاد قرارداد مستقیم با کارکنان رسمی راه‌آهن سرخس تذکر داد.
خجسته نماینده همدان به وزیر نفت پیرامون استفاده مدیران کارآمد و ارزشی در مدیریت‌های وزارت نفت تذکر داد.
طیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر امور خارجه پیرامون اظهارات مغایر با نظام در سفرهای اخیر به ترکیه و عربستان سعودی تذکر داد.
کاشانی نماینده زاهدان به وزیر نیرو پیرامون تسریع در پرداخت قیمت خرید تضمینی برق از شرکت خصوصی در زاهدان تذکر داد.
حسینی، کاشانی و عالی نمایندگان زابل، زهک و زاهدان خواستار توضیح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون علت عدم انتخاب مدیر کارآمد در اداره‌کل کار، تعاون، رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان شدند.
صرامی، منصوری، حسینی،‌ فولادگر، موسوی لارگانی، کامران، حیدرپور و سالک نمایندگان خمینی‌شهر، لنجان، زابل، اصفهان، فلاورجان، شهررضا و دهاقان به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در حل مشکلات مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی فولاد ذوب آهن تذکر دادند.
دستغیب نماینده شیراز به وزیر کشور در خصوص تسریع در اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در حل مشکلات بیمه و بازنشستگی کارگران شرکت مخابرات راه دور IPI تذکر داد.
عثمانی نماینده بوکان و جهانگیرزاده نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در احداث سیلوس 70 هزار تنی بوکان و به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون حل مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی آذربایجان غربی تذکر دادند.
طبیب‌زاده نماینده تهران به رئیس‌ جمهور پیرامون برگزاری مراسم افطاری توسط وزارتخانه و سازمان‌های دولتی و اهدای هدایا به نمایندگان از پول بیت‌المال تذکر داد.
سودانی نماینده اهواز به وزیر نیرو پیرامون تأمین آب کشاورزی در حمیدیه اهواز تذکر داد و همچنین خواستار توضیح وزیر نیرو در خصوص علت قطعی مکرر و فشار ضعیف آب مشترکان خانگی در تعدادی از محلات اهواز و توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون توضیح علت حذف سهیمه‌ خواهران در 45 رشته تحصیلی دانشگاه پیام نور در استان خوزستان شد.
لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس‌ جمهور پیرامون تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران تذکر داد.
صلاحی نماینده تفرش به وزیر کشور در خصوص ارتقای بخش خنجین و روستای تلخا از نظر تقسیمات کشوری، به وزیر ورزش و جوانان در خصوص احداث سالن ورزشی در خنجین فراهان و به وزیر کشور در خصوص تأمین پاسگاه انتظامی بخش خنجین فراهان تذکر داد.
دامادی نماینده ساری به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در حل مشکلات مسکن مهر شهرستان ‌ساری، حل مشکل جاده فیروزکوه ـ ساری و حل مشکل ترافیک و تردد ماشین‌های سنگین در جاده گوهرباران تذکر داد.
جدگال نماینده چابهار به وزیر کشور پیرامون توضیح در خصوص علت عدم سوخت‌رسانی به مینی‌بوس‌های خطی تذکر داد.
جدگال نماینده ممسنی به وزیر راه و شهرسازی پیرامون توضیح در خصوص علت توقف عمران جاده اقلید از طرح‌های مهرماندگار تذکر داد.
فیاضی نماینده نور به وزیر آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری از جو غیرقانونی 5 هزار مربی قرآنی در سطح مدارس کشور تذکر داد.
موسوی‌اصل نماینده گرمی به وزیر نیرو پیرامون تسریع در ساخت سد در شهرستان گرمی‌ به ویژه رودخانه مشترک ایران و آذربایجان تذکر داد.
ثروتی نماینده بجنورد به رئیس ‌جمهور پیرامون تسریع در تعیین تکلیف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی رئیس‌ جمهور تذکر داد.
رستمیان نماینده دامغان به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون سوءمدیریت در کارخانجات شهرستان دامغان تذکر داد.
ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون پیگیری مصوبات کارگروه ویژه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری در استان گیلان تذکر داد.
عالی نماینده زابل خواستار توضیح وزیر جهاد کشاورزی پیرامون علت عدم خرید به موقع گندم از کشاورزان سیستان شد و به رئیس‌ جمهور در خصوص صدور دستور استخدام نیرو در شهرستان زهک و هیرمند تذکر داد.
رجبی نماینده مینودشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های آبخیزاداری و احداث جاده در شهرستان‌های مینودشت کلاله و مراغه‌تپه تذکر داد.
سامری نماینده خرمشهر به وزیر ورزش و جوانان در خصوص ضرورت ساخت ورزشگاه جدید در شهرستان خرمشهر تذکر داد.
بشیری نماینده پاکدشت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اقدام لازم جهت جلوگیری از ورود فاضلاب خانگی و صنعتی به ماملو تذکر داد.
دهدشتی و سامری نمایندگان آبادان و خرمشهر خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی پیرامون علت لغو پروازهای مسیر تهران ـ آبادان و بالعکس در روزهای اخیر شدند.
هاشم زهی نماینده نهبندان به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در گازرسانی در شهرستان نهبندان تذکر داد.
کارخانه نماینده همدان به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص جلوگیری از افزایش بی‌رویه بانک‌های خصوصی جدید در سطح کشور تذکر داد.
صرامی نماینده خمینی‌شهر خواستار توضیح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم پرداخت مزایای درمان جانبازان شاغل و بازنشسته و توضیح رئیس ‌جمهور پیرامون علت عدم پرداخت سهم توسعه شبکه و زیرساخت آب و فاضلاب از محل هدفمندسازی یارانه‌ها شد و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون جلوگیری از به‌کارگیری افاغنه در انواع مشاغل تذکر داد.
مددی نماینده میانه به رئیس ‌جمهور پیرامون تسریع در ارتقا و بهینه‌سازی فرستنده‌های رادیو و تلویزیون در ایستگاه میانه تذکر داد.
احمدی نماینده دهلران خواستار توضیح وزیر کار، تعاون و رفاه، اجتماعی پیرامون علت ضعف و ناکارآمدی در ارائه خدمات جامعه معلولان استان ایلام به ویژه شهرستان دهلران، آبدانان و درودشهر همچنین خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی پیرامون علت ضعف مدیریت در طرح‌های راه‌سازی جنوب استان ایلام شد.
موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش مجدد قیمت لبنیات از جمله شیر، به وزیر نیرو در خصوص علت عدم مدیریت صحیح منابع آب استان اصفهان و عدم توجه به تأمین آب کشاورزی، به وزیر بهداشت در خصوص لزوم مقابله قاطع و مؤثر باید پدیده زیرمیزی در جامعه پزشکی و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص لزوم تقدیر شایسته از سرمربی موفق تیم ‌ملی کشتی فرنگی کشور بابت کسب نتایج درخشان در المپیک تذکر داد.
پورمختار نماینده بهار به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص صدور مجوز صادرات سیب‌زمینی و درنظر گرفتن مشوق‌های صادراتی تذکر داد.
قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به رئیس ‌جمهور پیرامون اعلام عزای عمومی به دلیل کشته‌شدگان زلزله آذربایجان شرقی تذکر دادند.
بیطرف نماینده اصفهان به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در تدوین آیین‌نامه قانون تعین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی تذکر داد.
ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص لزوم کاهش نرخ مالیات اصناف شهرستان مبارکه و به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون لزوم کنترل و کاهش قیمت ارزاق عمومی تذکر داد و خواستار توضیح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی تلفن همراه در کشور شد.
علی‌پور نماینده ماکو به وزیر نفت در خصوص گازرسانی به روستاهای شهرستان ماکو چالدران و پلدشت تذکر داد.
یحیی‌زاده نماینده میبد به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت بر چیدن ضیافت‌های افطار دستگاه‌های اجرایی در ایام باقی‌مانده ماه مبارک رمضان و اختصاص اعتبار لازم برای زلزله‌زدگان و محرومان و تسریع در تهیه و توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان میان کارمندان تذکر داد.
رجبی نماینده مینودشت به وزیر بهداشت پیرامون تسریع در راه‌اندازی بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان کلاله تذکر داد.
فیاضی نماینده نور و محمود‌آباد به وزیر بهداشت در خصوص توضیح در مورد علت نبود آمبولانس مجهز به آی‌سی‌یو در بیمارستان امام ‌خمینی (ره) شهرستان نور تذکر داد.
کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون مقابله با واردات بی‌رویه برنج تذکر داد.
بهمنی و شریفی نمایندگان رامهرمز و رامشیر و بهبهان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص حذف زیرگذرهای جاده رامهرمز و بهبهان و کشته شدن جمعی از جوانان رامهرمز در هفته اخیر تذکر دادند.
بزرگواری نماینده کهکیلویه به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم اجرا شدن سهمیه ابلاغی نیروهای انسانی استانی برای جذب تذکر داد.
ابوترابی و ایرانپور نمایندگان نجف‌آباد، تیران و کرون و مبارکه به رئیس‌ جمهور در خصوص تجدیدنظر در خصوص خروج بیماران دارای صرع که زیرپوشش بهزیستی هستند، تذکر دادند.
ابوترابی و ایرانپور نمایندگان نجف‌آباد و تیران و کرون به وزیر بهداشت پیرامون تسریع و تعیین تکلیف استخدام افرادی که در آزمون استخدامی ماه پیش شرکت کردند تذکر دادند.
کاشانی و حسینی نمایندگان زاهدان و هیرمند به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون تعطیلی بعضی از واحدهای صنعتی شهرستان صنعتی زابل، زهک و زاهدان تذکر دادند.
جعفرزاده نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص عدم توانایی استاندار گیلان در حل مشکل اشتغال جوانان جویای کار گیلان تذکر داد.
لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس ‌جمهور در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران تذکر داد.
رجبی، نوروزی، صابری، عباسی و امامی نمایندگان مینودشت، کلاله، کالی‌کش، مراغه‌تپه، علی‌آباد، گنبدکاووس، آزادشهر و گرگان به وزیر نفت در خصوص عدم توجه مدیران شرکت گاز به درخواست و مکاتبات نمایندگان استان تذکر دادند.
نوری نماینده شوش به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تعیین تکلیف حساب مشتریان بانک اعتماد ایرانیان تذکر داد.
پورمختار نماینده بهار به وزیر نیرو در خصوص پیگیری جدی و رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای کبودرآهنگ و بهار تذکر داد.
سجادی نماینده سرخس به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم همکاری دولت و استانداران و عدم توجه به نظر و خواست مردم تذکر داد.
نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به وزیر نفت در خصوص عدم تحقق اجرای سد ‌آبی، محمدآباد کتول تذکر داد.
جعفری نماینده خلخال به وزیر نیرو در خصوص تعطیلی اجرای عملیات سد گیوی در شهرستان کوثر تذکر داد.
ثروتی نماینده بجنورد به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی نیروهای مسلح در خصوص لزوم مساعدت و برنامه‌ریزی به منظور خروج پادگان از شهر تذکر داد.
خضری نماینده سردشت به وزیر کشور در خصوص تسریع در رفع مشکل معابر بازارچه مرزی شهرستان پیرانشهر و سردشت تذکر داد.
قاضی‌پور، فتاحی و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر کشور در خصوص پرداخت حق حوادث غیرمترقبه در استان آذربایجان غربی تذکر دادند.
امیر‌آبادی فراهانی نماینده قم به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی استان قم تذکر داد.
نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت تدبیر جدی در موضع‌گیری‌ها به ویژه در شرایطی که مردم مظلوم سوریه با حمایت‌های عربستان شهید می‌شوند، تذکر داد.
نوری نماینده بستان‌آباد به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تعلل بانک‌های عامل در پرداخت وام‌های مسکن روستایی تذکر داد.
شوهانی نماینده ایلام به رئیس جمهور در خصوص برقراری مجدد فوق‌العاده بدی آب و هوا به کارکنان ساکن شهر استان ایلام تذکر داد.
جعفرزاده نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از دستور تصویب مشکل‌زای استاندار گیلان مبنی بر وارد کردن برنج خارجی با توجه به زمان برداشت کشاورزان گیلانی تذکر داد.
منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر سیاسی در این وبلاگ
افزایش اختیارات استانداران، جذب سرمایه ها را به دنبال دارد
مطلب دیگری موجود نیست
مطلب دیگری موجود نیست
مطلب دیگری موجود نیست
مطلب دیگری موجود نیست




برچسب ها : سیاسی