سیدحمیدرضا طباطبایی نایینیطباطبایی نایینی: اعلام آمادگی منامه برای پذیرش منافقین محکوم است

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه اقدام منامه مبنی بر اعلام آمادگی برای پذیرش گروهک تروریستی منافقین، خلاف قوانین بین‌المللی است، گفت: این رفتار آل‌خلیفه در حالی است که جهانیان بر ماهیت تروریستی این گروهک اذعان دارند.

سیدحمیدرضا طباطبایی نایینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری حاکمیت استبدادی بحرین و آگاهی مردم دنیا از کشتار و سرکوب مردم این کشور به دست آل خلیفه، گفت: اگرچه سران این رژیم پیوسته برای بازداشت و تبعید آزادی‌خواهان و روزنامه‌نگاران بحرینی تلاش می‌کنند،‌ اما این تلاش‌ها فایده‌ای ندارد و بیداری اسلامی در این کشور به سمت پیروزی در حرکت است.

نماینده مردم نایین،‌ خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به این رفتارهای ضد حقوق بشری منامه، درخواست پذیرش و اعطای تابعیت به گروهک تروریستی منافقین اضافه شود؛‌ حکایت از بی‌تدبیری خاندان آل‌خلیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه تصمیم اخیر منامه، بیشتر به یک ژست سیاسی شباهت دارد، تصریح کرد: اگر مقامات بحرینی ذره‌ای بینش سیاسی داشتند، به این نتیجه می‌رسیدند که نباید افرادی را که همه دنیا آنها را به تروریست بودن می‌شناسند و از ماهیت‌شان خبر دارند، به کشور خود راه دهند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأکید بر متزلزل بودن جایگاه سیاسی آل‌خلیفه در بحرین، افزود: از آنجایی که سازمان ملل تجربه سوءاستفاده دیکتاتور سابق عراق از اعضای گروهک تروریستی منافقین در کشتار مردم این کشور را دارد، بنابراین بعید است تا با درخواست منامه مبنی بر گسیل داشتن اعضای بی‌خانمان و آواره منافقین به بحرین موافقت کند؛ چون احتمال تکرار این فرآیند از سوی آل‌خلیفه نیز وجود دارد.

صبح امروز خبرگزاری عراقی براثا نوشت: یک مسئول سازمان ملل متحد در عراق از اعلام آمادگی بحرین برای پذیرش و اسکان اعضای گروهک تروریستی منافقین در خاک این کشور خبر داده است./

منبع: خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر سیاسی در این وبلاگ:
شمارش معکوس برای فروپاشی گروهک منافقین
اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ ارزش پول ملی
بقای ضعیف منافقین به دلیل حمایت های آمریکاست
پیوند کانادا با گروه های تروریستی، حقیقتی که علنی شد
خارج کردن نام منافقین از فهرست ترویست ها ضدیت با ملت ایران است




برچسب ها : سیاسی