اخبار عمومی

طباطبایی‌نائینی: خرید و فروش فیش حج از سوی بنگاه‌ها غیرقانونی است

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، خرید و فروش فیش حج از سوی بنگاه‌ها را غیرقانونی خواند و گفت: مهم‌ترین علت افزایش هزینه‌های سفر حج، سوء مدیریت مسئولان است.

 به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛حمیدرضا طباطبایی‌نائینی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از افزایش غیرمعقول و غیرمعمول هزینه‌های حج انتقاد کرد و گفت:‌ بالارفتن هزینه حج تمتع امسال موجب شد جمعی از مشتاقان زیارت حج و مدینه منوره از ثبت نام در کاروان‌های حج خودداری کنند.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش قیمت ارز در افزایش هزینه‌های حج  تأثیرگذار بوده است، گفت: مهم‌ترین علت افزایش هزینه‌های این سفر معنوی، سوء مدیریت مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه خرید و فروش فیش حج از سوی بنگاه‌ها غیرقانونی است، افزود: مسئولان مربوطه باید از فعالیت چنین بنگاه‌هایی جلوگیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رشد دو برابری هزینه‌های حج غیر قابل تحمل است، تصریح کرد: هر سال با توجه به افزایش قیمت‌ها به طور عادی افزایش هزینه سالانه اعمال می‌شد، اما امسال هزینه‌ها از حالت عادی خارج است.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)،ائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با انتقاد از فعال شدن دلالان در حوزه خرید و فروش فیش‌های حج تمتع، افزود: سازمان حج و زیارت بلافاصله باید وارد میدان شده و دست دلالان را از این حوزه معنوی بیرون بکشند./

منبع:خانه ملت

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ:

پروژه های گازرسانی طرح مهر ماندگار اصفهان...
بازدیداز4طرح مهرماندگار/افتتاح تونل 3کوهرنگ تاپایان دولت دهم
جامعه پرستاری: وزیر باید عذرخواهی کند
روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار و استقامت ایران است
نائین نگین کویر بر انگشتری میراث ایران



برچسب ها : اخبار عمومی