اخبار شهرستان

معاون پشتیبانی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: دو مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دهاقان و خور و بیابانک هم‌زمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مصلحی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به آموزش در بخش دولتی اظهار داشت: در طی این مدت هفت سال مدیریت دوره آموزشی روستاییان در سال جاری از یک هزار و 330 دوره سال 84 به  6 هزار و 639 دوره افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: آموزش در پادگان‌ها در سال جاری 9 برابر سال 84 و از 492 دوره به 3 هزار و 652 دوره رسیده است.

معاون پشتیبانی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان همچنین از آموزش 185 هزار و 574 نفر در فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: آموزش به اصناف با رشد 50 درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: آموزش دیدگان در طرح مهارت‌های پیشرفته از 330 هزار و 19 نفر در سال 89 به 332 هزار و 918 نفر ارتقاء پیدا کرده است.

مصلحی به مراکزی دارای سند این سازمان اشاره کرد و گفت: 13 مرکز سند مالکیت دریافت و نیز مشکل سند مالکیت آران و بیدگل، خوانسار و نطنز برطرف شده است.

وی همچنین به احداث و افتتاح 22 مرکز فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دهاقان و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خور و بیابانک آماده افتتاح است که این پروژه جزء مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان اصفهان بوده که هم‌زمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

معاون پشتیبانی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تاکید کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای حاج علی لباف گز، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای علویجه  و نیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهپایه از جمله مراکزی هستند که توسط خیران ساخته شده است.

وی ادامه داد: 53 میلیارد و 510 میلیون تومان اعتبارات عمرانی بوده که 88 میلیارد و 435 میلیون تومان آن اعتبارات استانی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار شهرستان در این وبلاگ:
سال آینده 6 خانه عالم در خور و بیابانک افتتاح می شود
افتتاح 25 پروژه عمرانی شهرستان خور و بیابانک در دهه فجر جاری
124 دانش آموزودانشجو زیر پوشش کمیته امداد خوروبیابانک هستند
اولین یادواره بزرگ شهدا در شهرستان خوروبیابانک
نجات دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات عروسان

 




برچسب ها : اخبار شهرستان