اصفهان- امام جمعه موقت شهرستان خوروبیابانک با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است، گفت: استقلال، آزادی و نعمت جمهوری اسلامی از برکات این بزرگ مرد تاریخ است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "‌محمدرضا عزیز" روز یکشنبه در آیین گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مسجد "النبی(ص)" وجوار امامزاده "سید داوود(ع)" در شهر خور اظهارداشت: امام خمینی(ره) با اتکا به قوه قرآن، دین اسلام و اهل بیت (ع) به مقام عالیه رسید.
وی با بیان اینکه دشمنان این نظام همچنان در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف شود افزود: فشارهایی که در زمان حاضر از سوی مستکبران به ایران وارد می شود بدلیل مبارزه با اندیشه های تابناک امام راحل است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با گذشت 23 سال از رحلت امام خمینی(ره) همچنان با اقتدار ادامه دارد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) احیا کننده فرهنگ اهل بیت(ع) بود و حیاتی دوباره به اسلام بخشید.
امام جمعه موقت خوروبیابانک، قانون اساسی جمهوری اسلامی، بسیج، نیروهای نظامی ‌و انتظامی و سایر نهادهای اسلامی و انقلابی را از برکات این امام راحل دانست و خاطر نشان کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن مراجعه کنیم خواهیم دید که سالها ارتش، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و حکومت ما توسط عوامل خارجی اداره می شد و امام(ره) به حکومت ظلم و ستم شاهنشاهی خاتمه داد.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی
*****
مروری بر 5 مطلب اخیر خور در این وبلاگ
نگاهی به زباله های شهر خور
سخنان امام جمعه خور
آشنایی با آرامگاه استاد حبیب یغمایی
اجرای30طرح عمرانی مهر ماندگار در استان اصفهان،1طرح خوروبیابانک
افتتاح صدوسی وسومین مدرسه برکت در خور اصفهان



برچسب ها : خور