معاون استانداری اصفهان: منتظر پاسخ معاونت نیروی انسانی رییس جمهوری برای اعلام نتایج آزمون استخدامی هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: برای اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی منتظر پاسخ معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم.
"فرزاد زیویار" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام کارهای مربوط به آزمون استخدامی و تصحیح برگه های آزمون در استان اصفهان انجام و نتایج آن به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان اظهار داشت: ما منتظر نظر و پاسخ معاونت سرمایه انسانی رییس جمهوری برای مرحله بعد و اعلام اسامی پذیرفته شدگان هستیم.
وی با اشاره به اینکه هفت استان دیگر نیز که آزمون استخدامی برگزار کرده اند منتظر پاسخ معاونت سرمایه انسانی رییس جمهوری هستند، گفت: این هفته جلسه ای در تهران بمنظور بررسی این موضوع برگزار خواهد شد.
زیویار در پاسخ به دلیل تاخیر پیش آمده در اعلام نتایج آزمون استخدامی استان اصفهان بیان داشت: تغییرات مدیریتی و سیاستگذاری در بخش معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از جمله دلایل آن است.
وی گفت: تمام فرایندهای این آزمون به صورت رایانه ای انجام گرفته و احتمال بروز اشکال در آن وجود نداشته است.
قرار بود نتایج آزمون استخدامی استان اصفهان که 26 خردادماه سالجاری با حضور30 هزار داوطلب برگزار شد ،اواخر مردادماه اعلام شود.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار عمومی در این وبلاگ
کاروانهای سلامت به روستاهای محروم استان اصفهان اعزام می شوند
آغاز برداشت پسته از باغهای استان اصفهان
نماینده مجلس: مقاومت تنها راه پیروزی است
استان اصفهان رنگ مقاومت گرفت
نگرانی از وجود یک ادوکلن مرگبار در بازار




برچسب ها : اخبار عمومی