اقتصادی

طباطبایی: امیدواریم پس از انتخابات بتوانیم اقتصاد کشور را تقویت کنیم

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک به پیش رو بودن مذاکرات هسته‌ای ایران در بعد سیاست خارجی اشاره و بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ سید حمیدرضا طباطبایی اظهار‌کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از دو بعد داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع انتخابات سبب همبستگی ملی ایران و توانایی دولت بعدی در اداره امور کشور خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هر قدر دولت یازدهم با رای بالاتری از مردم انتخاب شود، قدرت او در برنامه‌های اجرایی کشور بیشتر خواهد بود، افزود: همیشه در انتخابات‌ها، مردم نشان داده‌اند که اهداف کلان کشور و مسائل ملی را بر مباحث دیگر مقدم می‌دانند. به طور کلی پیش بینی می‌شود که بالای 65 درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند.

طباطبایی در مورد اهمیت شرکت مردم در انتخابات از بعد سیاست‌های خارجی بیان کرد: با توجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران را پیش رو داریم، حضور بالای مردم نشان می‌دهد که رای مردم رای به نظام و به حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه، این اعتقادات مردم و در نظر گرفتن اهداف نظام توسط آنها، سبب تقویت معادلات و دیپلماسی‌ها می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه بسیار پر شور خواهد بود، درخصوص دلایل این دیدگاه خود گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها از تفکرات سیاسی متنوعی در این انتخابات شرکت کرده‌اند و در نتیجه هر شخصی مطابق با سلیقه سیاسی خاص خود، می‌تواند در انتخابات شرکت و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کند، به همین دلیل، مشارکت بالایی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در خصوص شرایط سیاسی که بعد از انتخابات باید در کشور ایجاد شود، گفت: پس از برگزاری انتخابات، رییس جمهور باید دولتی با تدبیر را انتخاب و در صحنه‌های خارجی و داخلی، وزرای قدرتمندی را گزینش کند تا بتوانیم در صحنه بین المللی و در یک دیپلماسی فعال در مذاکرات هسته‌ای موفق باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم پس از انتخابات هم از جهت محدود شدن توسط تحریم‌ها و هم از جهت حمایت از تولید ملی، بتوانیم اقتصاد کشور را تقویت کنیم تا مسایل اقتصادی که اکنون مردم را با دغدغه‌های مهم رو به رو کرده است را به خوبی حل کنیم.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، طباطبایی در مورد مسوولیت مهمی که پس از انتخابات بر دوش تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری است، اظهار‌کرد: علاوه بر وظیفه مهمی که پس از انتخابات بر دوش ریاست جمهوری است، دیگر کاندیداها نیز فراخور تخصص خود می‌توانند در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت کنند./

منبع:خانه ملت

*****



برچسب ها : اقتصادی