اخبار شهرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کاروان نیکوکاری و سلامت فجر به مدت سه روز رهسپار روستاهای محروم شهرستان خور و بیابانک شد.

محسن مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اعزام کاروان نیکوکاری و سلامت روستاهای محروم شهرستان خور و بیابانک اظهار کرد: در این‌ کاروان روستائیان این شهرستان تحت پوشش اقدامات درمانی، آموزشی، فرهنگی داوطلبان جمعیت هلال احمر قرار می‌گیرند و بخشی از نیازهای حمایتی و درمانی، فرهنگی و آموزشی آنها برآورده می‌شود.

وی با بیان اینکه بار دیگر جمعیت هلال احمر برای ترویج فعالیت‌های بشر دوستانه و بهبود زندگی اقشار آسیب‌پذیر رهسپار روستاهای خور و بیابانک شده‌ است، تصریح کرد: ارتقای دانش و مهارت‌های علمی، ایجاد زمینه‌ رشد و توسعه در فعالیت‌های امدادی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی‌ روستاها از اهداف دیگر این کاروان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: شهر فرخی و روستاهای چاه‌ملک، قادرآباد، ابراهیم‌آباد و جعفرآباد از جمله مناطقی هستند که این کاروان به‌ آنجا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان نیکوکاری و سلامت فجر سومین کاروانی است که در سال جاری از سوی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناطق محروم این استان اعزام می‌شود، اضافه کرد: در کاروان‌های اعزامی خدمات درمانی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی ارائه می‌شود.

مومنی ادامه داد: اجرای برنامه‌های پیشاهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی بین جوانان، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی ‌گلزار شهدا، تجلیل از جوانان نخبه و برگزاری دوره‌های امداد، کمک‌های اولیه، بهداشت خانواده، نجوم و مهارت‌های زندگی از برنامه‌های این کاروان است.

منبع: خبرگزاری فارس

*****

مروری بر 5 مطلب اخیر اخبار شهرستان در این وبلاگ:
شهرستان خوروبیابانک میزبان کاروان سلامت و نیکوکاری
60 هزار جلد کتاب در کتابخانه های خوروبیابانک موجود است
کلاته از منطقه شکار ممنوع حفاظت شده به مدیریت ارتقاء می یابد
افتتاح 25 طرح عمرانی خدماتی در خوروبیابانک
بزرگ ترین دریاچه فصلی نمک جهان در خور و بیابانک قرار دارد




برچسب ها : اخبار شهرستان